Re: Revisió «finalitzada» a la IGU [ajuda]

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Sat Aug 8 00:18:25 BST 2020

  Bona nit,
  De fet a l'Android no m'hi he acostumat, però això es deu al fet que nosaltres emprem 'estri'.
  Sí. Si creus que està ferma la podem canviar a 'giny'.
  Toni

Sent from Yahoo Mail on Android

  On dj., d’ag. 6, 2020 at 22:33, Josep Ma. Ferrer<txemaq at gmail.com> wrote:   Missatge de Antoni Bella Pérez <antonibella5 at yahoo.com> del dia dj., 6
d’ag. 2020 a les 19:24:

>  Un problema amb «widgets»:

Fa molt temps, a la llista es va acordar traduir "widget" per «estri».
Posteriorment, el Termcat va establir que la traducció hauria de ser
«giny».
Podria ser un bon moment per canviar-ho i fer-ho coherent amb la resta d'equips?

>  Notes del que queda per fer:
>    - En aclarir el vostre parer faré els llocs web
>    - La documentació romandrà a l'espera fins que recarregui les piles

Sí, clar, convé desconnectar de tant en tant...

Salutacions,

Josep Ma. Ferrer