Cadena "Authentication is required to run"

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Mon Jun 10 15:25:40 BST 2019

Hola!

crec que aquesta cadena no pertany al domini del KDE. Sembla més aviat que
està dins el domini del freedesktop:

/usr/share/polkit-1/actions$ egrep -r "Authentication is required to run" .
./org.freedesktop.UDisks2.policy:    <message>Authentication is required to
run a SMART self-test</message>
./org.freedesktop.UDisks2.policy:    <message xml:lang="en_GB">Authentication
is required to run a SMART self-test</message>
./org.dpkg.pkexec.update-alternatives.policy:    <message>Authentication is
required to run update-alternatives</message>
./org.freedesktop.policykit.policy:    <message>Authentication is required
to run a program as another user</message>
./org.freedesktop.login1.policy:                <message gettext-domain="
systemd">Authentication is required to run programs as a non-logged-in
user.</message>

Però tampoc ho tinc molt clar. Pot ser que la cadena estigui tallada? Tens
alguna captura de pantalla?

Salutacions,

Josep Ma. Ferrer

Missatge de Alfredo Rafael Vicente Boix <alviboi at gmail.com> del dia dl., 10