Re: Re: Pregunta sobre el nom a emprar de «KDE Itinerary»

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Wed Jan 23 23:21:08 GMT 2019

  Hola a tots,
  Sí. Davant el dubte he seguit el que dius.
    - KDE Itinerary
  Toni

Sent from Yahoo Mail on Android

  On dt., de gen. 22, 2019 at 20:26, Josep Ma. Ferrer<txemaq at gmail.com> wrote:   Hola,

el nom del programa, jo el deixaria sense traduir: KDE Itinerary

Segons la guia d'estil de SC, no s'han de traduir els noms de productes,
programes, ni d'empreses.

A la llarga porta més problemes que beneficis. Per exemple, en informes
d'errors.

Salutacions,

Josep Ma.

El dimarts, 22 de gener de 2019, a les 16:00:13 CET, Manuel Tortosa va
escriure: