Re: Traducció de SANE (proposta de correcció)

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Sun Sep 2 18:31:09 BST 2018

 De moment treballo amb:
 - Escàner de llit pla - Escàner amb alimentador de documents - Escàner amb alimentador automàtic de documents
  En aquest últim cas preservo ADF (en anglès).
  En el que us demano només es fa referència al tipus d'alimentació. Potser a altres IGU els ha calgut fer referència a escàner. Qui ho sap...
  De llit pla
  No estaria malament.
  Toni

Sent from Yahoo Mail on Android

  On dg., set. 2, 2018 at 17:00, David2<rbndavid at gmail.com> wrote:   Hola,

Al Termcat també es recull com a "Escàner pla", però bàsicament seveix
per distingir l'entrada de l'original: o de l'"alimentador de
documents" o de la "superfície de vidre". Potser a partir d'aquí en
pot sortir una idea més bona...

Gràcies per l'atenció,

David

El dia 2/9/18, Josep Ma. Ferrer <txemaq at gmail.com> ha escrit: