Suggeriment de millores al kde-workspace

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Wed Oct 31 22:03:04 GMT 2018

  Hola,

  Per tal d'unificar les traduccions i la seva coherència us envio aquest
informe per tal d'aplicar les millores i veure què més pot veure's afectat.

  Aquestes m'han saltat als ulls per l'ultima actualització a la documentació
(kde-workspace) i crec que ho podriem solucionar (regles del pology):

  <https://websvn.kde.org/?view=revision&revision=1527463>

Get New Color Schemes...
Obtén esquemes &nous de colors...

 -> esquemes de color nous (ja hi ha deverses ocurrències així)
 -> esquemes nous per als colors

Get New Desktop Themes...
Obtén temes nous d'escriptori...

 -> temes d'escriptori nous
 -> temes nous per a l'escriptori

Get New Emoticons...
Obtén emoticones noves...

 -> Bé

Get New Fonts...
Obtén tipus de lletra nous...

 -> Bé

Get New Icons...
Obtén icones noves...

 -> Bé

  Ja fent una cerca amb "^Get " obtinc altres a tenir en compte:

Get New Wallpaper Plugins...
Obtén connectors nous de fons de pantalla...

 -> Obtén connectors nous per a fons de pantalla...

Get New Login Screens...
Obtén pantalles noves d'inici de sessió...

 -> Obtén pantalles noves per a l'inici de sessió...

Get New Splash Screens...
Obtén pantalles noves de presentació...

 -> Obtén pantalles noves per a la presentació...

Get New Boot Splash Screens...
Obtén pantalles de presentació d'inici noves...

 -> Obtén pantalles noves per a la presentació d'inici...

Get new icon themes from the Internet
Obtén temes d'icones nous des d'Internet

 -> Bé

  Quedo a l'espera i demà respondré al company en l'altre fil. Ara tinc fútbol
;-)

  Atentament
  Toni
PD: Ja no estic de baixa!!