Re: Ajuda amb els noms pels idiomes del món

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Fri Nov 10 11:40:15 UTC 2017

El 10/11/17 a les 12:24, Joan Maspons ha escrit:
> Aquí hi ha llistat https://www.softcatala.org/recursos/iso_639-3.html
>
> El commit parla de l'estàndard iso639-2 mentre softcatalà iso639-3. En
> falten més?

Comentar que aquesta pàgina de Softcatalà és HTML i per tant més
complicat d'extreure'n la informació.

El fitxer de codis ISO 639 el tenen traduït molts projectes (jo mateix
vaig contribuir fa uns anys a la traducció que en fa el projecte GNU).
Debian les té empaquetades al paquet iso-codes (traduït per Softcatalà
també). Amb un simple "msgunfmt" pots convertir el .mo a .po i usar-lo
per barrejar-lo amb el de kde.

Nota: Compte perquè el iso-codes conté:

(...)
/usr/share/locale/ca/LC_MESSAGES/iso_639.mo
/usr/share/locale/ca/LC_MESSAGES/iso_639_3.mo
(...)

I ambdós no contenen la mateixa info. El més extens és el primer.

--
Cordialment,

Orestes Mas