Documentació del digiKam i del Showfoto [ajuda]

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Thu Dec 7 21:02:57 UTC 2017

El dijous, 7 de desembre de 2017, a les 11:32:46 CET, Antoni Bella Pérez va
escriure:
> El dimecres, 6 de desembre de 2017, a les 19:44:38 CET, Josep Ma. Ferrer va
> escriure:
> [...]
>
>   Cert. Però aquí va una reflexió. Ja que al digiKam emprem RAW: Ho podem
> fer arreu en els programes de fotografia?

En general, els programes de fotografia parlen del format RAW, per tant la
traducció proposada «RAW» em sembla correcta. Però l'exemple anterior (de
kdemultimedia) no es refereix pas a un format sinó a un un sistema de
gravació, i per tant, "raw" s'hauria de traduir per «en brut».

> [...]

Salutacions,

Josep Ma.