[kdecat] Proposta: Unificar la traducció de "locale"

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sun May 17 21:55:55 UTC 2015

El Dimarts 12 Maig 2015, a les 12:53:06, vau escriure:
> [...]
> 	Vist que «configuració regional» també està acceptat pel Termcat i
> s'utilitza en alguns projectes, el podem utilitzar per unificar les
> traduccions del KDE.
>
> 	Si no hi ha res en contra, m'hi poso durant aquesta setmana.
>
> [...]

	Fet!

	He aprofitat per revisar la documentació amb el pology. Ara mateix, les
dues branques stable (kde4 i kf5) ja no donen errors (excepte un problema amb
l'original en el kdeedu/kstars_indi.po). Durant els propers dies acabaré
d'enllestir les dues branques trunk (kde4 i kf5).

	Salutacions,
         Josep Ma.