[kdecat] Proposta: Unificar la traducció de "locale"

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Mon May 18 19:50:12 UTC 2015

El Diumenge 17 Maig 2015, a les 23:55:55, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> El Dimarts 12 Maig 2015, a les 12:53:06, vau escriure:

> 	Fet!
>
> 	He aprofitat per revisar la documentació amb el pology. Ara mateix, les
> dues branques stable (kde4 i kf5) ja no donen errors (excepte un problema
> amb l'original en el kdeedu/kstars_indi.po). Durant els propers dies
> acabaré d'enllestir les dues branques trunk (kde4 i kf5).
>
> 	Salutacions,
>          Josep Ma.

  Molta i molt bona feina ;-)

  L'última setmana vaig generar la documentació el dijous i no va entrar al
web. Aquesta setmana la generaré el dimecres a última hora.

	<https://docs.kde.org/stable/ca/>
	-disposa d'una nova ordenació per versions-

  Quant a les captures de pantalla s'hauran d'esperar a que treguin noves
versions amb aquestes millores.

  Atentament