[kdecat] Proposta per unificar les traduccions dels noms de les tecles

Antoni Bella pérez antonibella5 at yahoo.com
Wed Jul 22 10:43:34 UTC 2015

  Hola,

  El parlat és el que es veu -amb discòrdies arreu-, realitza els canvis més necessaris i veiem en què queda tot plegat -em sembla bé-.

  Quant a les entitats, restem a l'espera d'una solució que ja s'ha ofert. (Un fitxer que mantindriem nosaltres).

  M'alegro per la recuperació, espero que a la burra també li hagi anat bé. ;-)

  Aquest cap de setmana seré fora. Et deixo sol amb el perill. Avui ja he actualitzat la branca trunk del KF5. La falta de feedback amb les entitats m'ha fet decantar-me per la quantiosa feina amb el GCompris. La qual em té prou ocupat -espero poder abarca-ho tot-.

  Toni

Sent from Yahoo Mail on Android