[kdecat] Proposta per unificar les traduccions dels noms de les tecles

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Sat Jul 18 19:29:42 UTC 2015

El Dissabte 18 Juliol 2015, a les 19:55:19, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> Hola a tothom,

  Hola

> [...]
> recomana «Bloq Maj».
>
> 	Per a evitar tot aquest desgavell, proposo unificar les traduccions dels
> noms de les tecles a la recomanació el Termcat i a la Guia d'estil de
> Softcatalà. En els dos casos els noms coincideixen, excepte que per les
> tecles de bloqueig (majúscules, numèrica i desplaçament), el Termcat
> accepta «fixació».
>
> 	Des del meu punt de vista, crec que val la pena fer l'esforç per
> intentar convergir amb la resta d'equips de traducció, i que en català
> sempre s'anomeni la mateixa tecla de la mateixa manera, independentment de

  D'això es tracta: proposo parlar-ne a la llista de Softcatala, doncs empren
el key.rules i ja tenien pensat modificar-lo. Crec que ens estalviarem
maldecaps.

  Un cop aclarit, faig ressenya que també s'ha de modificar el fitxer
user.entities a les branques del kde4 i kf5.

  Toni
PD: Sabem res de l'últim fil a la llista recursos a llistes.softcatala.org sobre
les entitats?