[kdecat] Artikulate (entrenador de la pronunciació)

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Sun Mar 23 00:20:38 UTC 2014

El Divendres, 21 de març de 2014, a les 02:42:21, Antoni Bella Pérez va escriure:
> El Dissabte, 15 Març de 2014, a les 16:26:14, Antoni Bella Pérez va escriure:

Donaré una ullada al procés que cal seguir per posar-hi veu. Ja ho vaig fer pel Ktuberling.

Una cosa: Veig que has posat "Disculpi" en lloc de "Disculpeu" (o "Perdoneu"). Algun
motiu especial per usar el tractament de vostè en lloc del de vós? Entenc que en aquest
cas no és el cas de l'ordinador que es dirigeix a l'usuari, sinó que estem traduint frases-
tipus i, per tant, no tenim perquè seguir la norma del "vós". Tot i així, si ens hem de
separar de la norma caldria fer-ho conscientment.

--
Cordialment,

Orestes Mas.