[kdecat] Aquest cap de setmana KF5

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Mon Aug 4 14:18:13 UTC 2014

El Dilluns 04 Agost 2014, a les 10:27:17, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> PD: els últims correus del Toni m'han quedat a la carpeta de correu brossa
> del  compte de Gmail. Parlaré amb el Sr. Google per a que revisi els seus
> algorismes...

  I més. A mi m'ha arribat aquest correu i els que envio jo a la llista no els
veig més que al web. :(

  Desconec com agafar-m'ho però em podrien estar usant l'adreça de correu
electrònic, que no el compte. Si et diuen quelcom hauré de canviar i no emprar
el servei de compra per Internet del qual tinc sospita. E B a y -em van
aixecar totes les dades de l'última compra, inexistent-.

  Atentament