[kdecat] Aquest cap de setmana KF5

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Mon Aug 4 08:27:17 UTC 2014

El 01-08-14, a les 18:02, Antoni va escriure:
>   Hola
>
>   Ara disposaré d'uns dies i aquest cap de setmana em dedicaré a
> actualitzar el KF5. Si algú té plans al respecte que no manqui de dir-ho.
>
>   Atentament
>   Toni
> [...]

Hola,

	jo marxo de vacances fins a finals de mes, i no podré dedicar-me a les
traduccions. Per tant, i si no hi ha altres voluntaris, tens tot el KF5 per
tu.

	Salutacions cordials i bon estiu,

	Josep Ma.

PD: els últims correus del Toni m'han quedat a la carpeta de correu brossa del
compte de Gmail. Parlaré amb el Sr. Google per a que revisi els seus
algorismes...

:)