[kdecat] (no subject)

Baltasar Ortega bortega at kde-espana.es
Sat Feb 16 16:35:42 UTC 2013

Hola:
Soc Baltasar Ortega, editor de KDEBlog (www.kdeblog.com) i membre del KDE
Espanya.
Suposo que alguns de la llista em coneixereu, però aquest és el primer
correu que envie a la llista.
El motiu d'aquest correu és que em m'agradaria que l'anunci del KDE 4.10
estigués traduït al castellà, així com en totes les llengua peninsulars.
D'aquesta manera és molt més fàcil la seva difusió ja que aquest anunci
hauria de ser objectiu de molts articles futurs, almenys fins la versió KDE
4.11.
Per la meva part, vaig començar a traducció del primer article (
http://kde-espana.es:9001/p/KDE4_10), i amb ajuda d'altres membres del KDE
Espanya, el vam traduïr al castellà, català i basc, però m'he encallat en
el segon article (http://kde-espana.es:9001/p/KDE4_10-Anuncio_2), per això
demano ajuda.

Qué penseu?
Salutacions

Baltasar

Visiteu el meu bloc:
http://www.kdeblog.com/
P Us cal imprimir-ho? Protegim el medi ambient