[kdecat] Enllaç erroni a La guia visual del KDE

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Mon Oct 22 15:07:47 UTC 2012

  Hola

  Algunes no les responc doncs prefereixo l'ús de _caixa_ front a «casella».

  El més útil que puc aportar al respecte és la polivalència per a les
diferents opcions d'us.

El Dilluns, 22 d'octubre de 2012, a les 00:36:37, Orestes Mas va escriure:
> A Diumenge, 21 d'octubre de 2012 12:53:25, Josep Ma. Ferrer va escriure:

> M'inclino per la del Termcat

> "Quadre combinat" no em fa el pes, però és millor que la nostra. I què tal
> "llista desplegable"? jo ho he vist alguna vegada...

  Aniria bé provar quelcom unificat.

> Clar que, per ser precisos, una "combo" és l'associació d'un quadre de text
> + un quadre de llista, que pot desplegar-se. Així que una combo només és
> una llistra desplegable quan el seu quadre de text no és editable.
>
> No ho emmerdem més.

> Les dues les trobo poc naturals, però és qüestió de costum. En pro de la
> convergència, quedem-nos amb el Termcat.

> Termcat

  Botons de selecció

  És entenedor i segueix l'estil sense necessitat d'introduir res de nou.

> Hi estic d'acord: millor "control".

  +1

> Cap d'aquestes traduccions ajuda a identificar el propòsit del botó, però
> reconec que no tinc res millor per oferir.

> Termcat m'està bé.

> Qualsevol de les dues m'està bé. Potser "Visualització en arbre" seria més
> coherent amb com traduïm el menú "View", però "Vista en arbre", que és més
> curt, s'entén igual i pot ser més útil en ocasions on l'espai disponible
> sigui rellevant.

  +1

  Atentament