[kdecat] Una de Latex (editor Kile) [Solucionat]

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Sat Nov 10 00:22:57 UTC 2012

El Dilluns, 29 d'octubre de 2012, a les 21:40:14, Antoni Bella Pérez va
escriure:
> El Dilluns, 29 d'octubre de 2012, a les 21:14:57, Josep Ma. Ferrer va
>
> escriure:

>   Efectivament funcionen totes dues. :-)
>
>   Ja veuré al final com en faig referència.

  Som afegit el text següent al començament de manera que ens resulti útil:

http://docs.kde.org/stable/ca/extragear-office/kile/quickstart.html#quick_begin
(l'enllaç estarà disponible el proper divendres -quan es generi la doc al
web-).

<important><para>Per emprar els caràcters en català cal fer una de les dues
coses:</para><itemizedlist><listitem><para>Escapar els caràcters especials:
per indicar que l'entrada és en UTF-8.</para></listitem></itemizedlist>
</important>

  Espero que no doni errors amb el proper
<http://l10n.kde.org/check-kde-tp-results/trunk/>.

  Atentament