[kdecat] Pology: accents diacrítics

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sat Nov 10 22:15:14 UTC 2012

El 10-11-12, a les 20:34, Antoni va escriure:
> El Dissabte, 10 de novembre de 2012, a les 18:58:56, Josep Ma. Ferrer va
>
> escriure:

>   Val. Deixa'm treballar en algun d'aquests errors a veure què si pot fer.
>
>   Toni
> [...]

Veig difícil que es puguin posar excepcions a tots els falsos positius. Jo
pensava més aviat en activar aquestes regles només en el momet de fer la
darrera revisió d'una de les seccions. Si són falsos positius, s'ignoren, i si
no, s'esmenen. I després es tornen a desactivar les regles, fins a la propera
secció. I així, per cada una de les seccions.

Josep Ma.