[kdecat] Inactivitat

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sat Mar 31 16:28:04 UTC 2012

El 31-03-12, a les 13:07, Manuel va escriure:
> Hola llista, com sabeu no estic actiu darrerament ajudant amb les
> traduccions, això es deu a que al projecte Chakra hem tingut diversos
> problemes que han fet que l'equip de Chakra hagi decidit que la persona
> que abans estaba davant del projecte no era la persona adequada i que jo
> era més adient per a portar les regnes del projecte, tasca que he assumit
> però que em resta molt de temps per a poder col·laborar com abans.
>
> De moment no puc assumir molta feina amb l'equip de traduccions i per tant
> prefereixo agafar la feina justa que puc assumir,

És clar, cap problema.

> D'ara en endavant tractaré de mantenir al dia l'Sdk (kdesdk, extragear-sdk
> i playground-sdk) i poster alguna ajuda puntual en alguna IGU de tant en
> tant, es tot el que puc assumir de moment.

Et va bé actualitzar la llista d'assignacions?

http://cat.kde.org/index.php/AssignacionsKDE

Si no, ja ho faré jo.

> Podeu agafar tota la resta, espero poder tornar a contribuir més a l'equip
> en un futur.

Nosaltres també.

> Salutacions a tots.
> [...]

Aprofito per agrair-te tota la feina que has fet durant aquest temps.
Sincerament, moltes gràcies.

Josep Ma.