[kdecat] Inactivitat

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Sat Mar 31 11:07:32 UTC 2012

Hola llista, com sabeu no estic actiu darrerament ajudant amb les traduccions,
això es deu a que al projecte Chakra hem tingut diversos problemes que han fet
que l'equip de Chakra hagi decidit que la persona que abans estaba davant del
projecte no era la persona adequada i que jo era més adient per a portar les
regnes del projecte, tasca que he assumit però que em resta molt de temps per
a poder col·laborar com abans.

De moment no puc assumir molta feina amb l'equip de traduccions i per tant
prefereixo agafar la feina justa que puc assumir,

D'ara en endavant tractaré de mantenir al dia l'Sdk (kdesdk, extragear-sdk i
playground-sdk) i poster alguna ajuda puntual en alguna IGU de tant en tant,
es tot el que puc assumir de moment.

Podeu agafar tota la resta, espero poder tornar a contribuir més a l'equip en
un futur.

Salutacions a tots.