[kdecat] l10n-kde4/ca/docmessages/calligra

Rafael Carreras rcarreras at caliu.cat
Sat Jan 14 18:33:11 UTC 2012

El 14 de gener de 2012 19:18, Antoni Bella Pérez
<antonibella5 at orange.es> ha escrit:
> El Dissabte, 14 de gener de 2012, a les 10:01:16, Rafael Carreras va escriure:

>  Endavant, el termini seria finals de gener.

Així no hauria d'haver problema, tinc bastant lliure l'últim cap de setmana.

>  Si em dius quan i per on puc fer, amb el Tables et puc donar un cop de mà.

De moment, no caldrà, ja et diré alguna cosa els últims dies si em cal
ajuda, però ja et dic que no ho crec.
Moltes gràcies.

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.caliu.cat