[kdecat] l10n-kde4/ca/docmessages/calligra

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Sat Jan 14 18:18:29 UTC 2012

El Dissabte, 14 de gener de 2012, a les 10:01:16, Rafael Carreras va escriure:

> Hola Toni.
> En teoria, jo porto les traduccions del Calligra (per tradició, sobretot),
> M'agafo el Kexi de moment. Quin és el termini per tenir-ho tot
> traduït? No disposo de massa temps últimament.

 Endavant, el termini seria finals de gener.

> Veig que han tornat a espifiar les funcions del Tables (abans
> KSpread), això és habitual i encara no sé per què. Si ho faig jo,
> hauria de trigar menys perquè ja ho he fet tres cops.

  Si em dius quan i per on puc fer, amb el Tables et puc donar un cop de mà.

  Estic molt enfeinat per alguns canvis a la doc i gairebé tinc el kdepim al
100%. Espero tenir-ho tot enllestit a la data de release.