[kdecat] Traducció de "path"

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Thu Jan 5 16:20:30 UTC 2012

El Dimecres, 4 de gener de 2012, a les 20:30:57, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> 	A partir del correu de l'Aleix, he fet una revisió de les traduccions de
> castellanisme):
>

>     * ca camí, n m
>     * es ruta
>     * es ruta de acceso
>     * fr chemin
>     * fr chemin d'accès
>     * fr voie d'accès
>     * en access path
>     * en path

> Evidentment, respectaré els PATH (a traduir per «variable d'entorn PATH»).

  Doncs jo soc un dels traductors que empra el terme ruta

<http://www.enciclopedia.cat/totcerca.jsp?q=allintitle:ruta&client=enci_cat_interfaz&filter=0&ie=utf8&oe=utf8&site=enciclopedia_cat&output=xml_no_dtd&proxystylesheet=enci_cat_interfaz&ud=1&start=0&entqr=0>

penso que fora bo canviar les parts igu (kdelibs/kdebase) per a que no hi hagi
problemes i deixar la resta doncs és correcte. Aquí em guardo la desició
d'emprar-la a la doc i corregiré el que hi surti com a missatge de l'igu.

  Quant a Soft' encara no han acceptat cap terme però respecto la decisió de
la llista i no tinc la intenció d'obrir cap fil.