[kdecat] Traducció de "path"

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Thu Jan 5 18:21:56 UTC 2012

El 05-01-12, a les 17:20, Antoni va escriure:
> El Dimecres, 4 de gener de 2012, a les 20:30:57, Josep Ma. Ferrer va
escriure:

>   Doncs jo soc un dels traductors que empra el terme ruta
>
> <http://www.enciclopedia.cat/totcerca.jsp?q=allintitle:ruta&client=enci_cat
> _interfaz&filter=0&ie=utf8&oe=utf8&site=enciclopedia_cat&output=xml_no_dtd&
> proxystylesheet=enci_cat_interfaz&ud=1&start=0&entqr=0>

	Cap de les entrades de la enciclopèdia de «ruta» es refereix al concepte
informàtic per determinar la ubicació d'un fitxer en un sistema (el que en
anglès és "path"). En canvi, si se cerca a la mateixa enciclopèdia el terme
traduccions de "path" referides a aquest concepte, tal i com recomana el
Termcat.

	Salutacions,

	Josep Ma.