[kdecat] Kdenlive: Treballar a l'IGU

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Wed Feb 8 10:04:56 UTC 2012

De la traducció del kdenlive me n'estic encarregant jo de manera oficiosa/informal, a estones perdudes.

Qualsevol ajut és benvingut, però ja t'avanço que si vaig lent és perquè la terminologia és complicada (com passa també en el kmymoney), i sovint has d'anar mirant cas per cas el context del mot a la IGU.

Ja li faré una ullada a la documentació.

Cordialment,

Orestes Mas.

(Enviat des d'un dispositiu mòbil)