[kdecat] Ajut amb noves regles per al pology

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Fri Apr 13 18:05:54 UTC 2012

El Divendres, 13 d'abril de 2012, a les 19:01:53, Josep Ma. Ferrer va
escriure:
> El 12-04-12, a les 21:01, Antoni va escriure:

> Per mi, "tarball" és un «arxiu tar», Per tant, d'acord.

> Segons el diccionari, «grafisme» és una especialitat dins les arts
> gràfiques:
>
> http://dlc.iec.cat/results.asp?txtEntrada=grafisme&operEntrada=0
>
> Jo crec que seria millor evitar «grafisme» i substituir-ho per «treball
> per traduir "artwork" seria:

doncs hi ha entrades com «Graphical artwork» que ens donaria «Treball artístic
amb els gràfics» i podria ser amb la web, igu, etc.

> valid msgstr="treballs? gràfics?"
> valid msgstr="caràtul(a|es)" cat="amarok"
> hint="Es tradueix per «treball/s gràfic/s, caràtula/es (a l'Amarok)»

  Ressalto això

 -> PD: Potser voldreu visitar aquest enllaç
 -> <http://userbase.kde.org/Plasma/Krunner/ca>. Compte quan traduïu les
 -> caldrà revisar-les.

> [...]
> valid msgstr="anells? de claus"
> hint="Es tradueix per «anell de claus» (personal)"

> {\bchecksums?\b}
> valid msgstr="sum(a|es) de comprovació"
> hint="Es tradueix per «suma de comprovació» (kde-ca-team)"
>
> {\bkey(box| box)(ing)?(es|s)?\b}
> valid msgstr="anells? de claus"
> hint="Es tradueix per «anell de claus» (personal)"
>
> I quan he fet el canvi, em surten gairebé 70 errors referits a "checksum",
> ja que el traduïm per «suma de verificació», tal com recomana el Termcat.
> Si ningú té inconvenient, canvio la validació de "checksum" per acceptar

  Suma de comprovació era el que s'havia acordat a la llista. No és així?