[kdecat] Re: branches/stable/l10n-kde4/ca/messages/kdebase

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Tue May 31 20:09:20 UTC 2011

El 31-05-11, a les 01:32, Albert va escriure:
> Ningú més té una opinió sobre si els bookmarks dek konsole haurien de ser
> punts o adreces d'interes?
>
> Albert
>
> P.D: Si he fet top posting :-P
>
> A Friday, May 20, 2011, Albert Astals Cid va escriure:

Aquest és un tema recurrent. S'ha discutit diverses vegades a la llista, per
exemple:

http://lists.kde.org/?t=125917773100002&r=1&w=2

La conclusió era que cal traduir «bookmarks» com:

a) «adreces d'interès» per els URL, adreces físiques, etc. que normalment
s'utilitza en navegador i similars

b) «punts» per la resta (aquí hi hauria l'okular i altres).

ja que es desen els camins a directoris o carpetes, no pas a adreces.

De totes maneres, podem tornar a obrir el debat, si ho creieu convenient,.