[kdecat] Re: branches/stable/l10n-kde4/ca/messages/kdebase

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Wed Jun 1 11:52:56 UTC 2011

El Dimarts dia Dimarts 31 Maig 2011 Albert Astals Cid Astals Albert Astals Cid
<aacid at kde.org> va escriure:

> I ara bé quan em porto la contrària a mi mateix i un cami a un directori es
> tècnicament una URL que és una adreça i per tant "adreça d'interès" no està
> malament :D
>
> Albert

Si, mentre escrivia els correus anteriors també se'm feia menys estrany
«adreces d'interès». Suposo que és l'efecte d'anar-s'hi acostumant.

Però vaja, hem de decidir alguna cosa.

Sobre el que deia el Pau, al Dolphin hi ha el panell de «Llocs» i el menú
contextual «Afegeix entrada...»

(2 minuts després...)

Acabo de fer una prova interessant: He obert un Konsole i m'he connectat per
SSH a un altre PC. Aleshores he anat al menú «Punts» i he «Afegit una adreça
d'interès». Al diàleg que m'ha sortit em demanava un *Nom*, un *Comentari* i -
atenció- una *«Ubicació»*, que és el lloc un hi posem l'URI. Com apuntava
l'Aleix, pot començar amb file://, o amb ssh://, o el que sigui. (Una vegada
desada, resulta que funciona bé i tot! :-)

Total, que en aquest breu periple m'he topat amb 3 traduccions diferents:
Punt, Ubicació i Adreça d'interès. Agafem-ne una de les tres, i avall.

Jo, per no allargar-ho més, voto per «Ubicació». No vull convèncer ningú,
només és una opinió. Dieu la vostra i quedem-nos amb la majoritària.

Orestes.