[kdecat] Re: Noves regles pel pology [encypher, encode, encrypt]

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Mon Jul 18 22:00:15 UTC 2011

El 17-07-11, a les 23:19, Antoni va escriure:
>   Hola llista
>
>   Aquí hi ha la revisió. Sobre l'actual stable dona  87 errors i potser
> s'hauran de tocar per a respectar un missatge preferent però ja toca al
> traductor... Què us semblen?
>
> [...]

A mi em semblen bé.

Tal com està ara la situació, jo deixaria els canvis per després de la
publicació del KDE 4.7. És a dir, primer caldria acabar les traduccions
actuals, i després, amb més tranquil·litat, corregir els encypher, encode,
encrypt mal traduïts, tant a stable com a trunk.