[kdecat] Re: Noves regles pel pology [encypher, encode, encrypt]

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sat Jul 23 16:36:15 UTC 2011

El 17-07-11, a les 23:19, Antoni va escriure:
>   Hola llista
>
>   Aquí hi ha la revisió. Sobre l'actual stable dona  87 errors i potser
> s'hauran de tocar per a respectar un missatge preferent però ja toca al
> traductor... Què us semblen?
>
> [...]

Ja he acabat amb la revisió dels missatges de la IGU a stable i trunk,
aplicant els canvis de [encypher, encode, encrypt].

Mancaria revisar la documentació. Si vols ho puc fer jo, però no puc generar
els docbooks. Què prefereixes? Canvio el missatges de «docmessages» i t'aviso
per generar els «docs», o bé, fas tu els canvis i generes la doc?