[kdecat] Re: Com a error freqüent [pology: puga -> pugui]

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Sun Jan 9 22:11:10 UTC 2011

A Diumenge 09 Gener 2011 21:16:08, Josep Ma. Ferrer va escriure:

> ho veig bé que s'afegeixi a les regles en català del «pology». Però crec
> que li escau més la categoria d'errors més freqüents, abans que la del
> falsos amics.

  Certament. M'he adonat quan he començat a obrir els fitxers per a consultar-
ne el format de les cadenes.

> Les categories que tenim actualment (i es poden ampliar o canviar sense
> gaires problemes) són:
>
> common-mistakes.rules
> doc-entities.rules
> false-friends.rules
> kde-ca-team.rules
> typography.rules
>
> Les regles detecten el problema, però el canvi cal fer-lo manualment. Ja ho
> faré jo.

  Molt bé. Dona un parell de dies a veure què ens sembla a tots aquest canvi:

  - puga --> pugui

  També proposo que es podria arranjar des d'aquesta eina tot el tema de la
IGU (per exemple; caixa desplegable, ítem, etc.) He vist un fitxer al «es» que
ve a fer aquesta funció. En crear-ne un pel KDE hauríem de mantenir al «kde-
ca-team.rules» altres com; plafó, etc. que són ben vistes per altres equips de
traducció però tan sols si s'empren per aquest escriptori.