[kdecat] Tornar a llicenciar els treballs al KDE

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Tue Dec 20 10:56:27 UTC 2011

El Dimarts, 20 de desembre de 2011, a les 11:29:16, vau escriure:
> Hola, Antoni,
>
> Teniu el meu consentiment.

  Hola Raül

  Moltes gràcies per respondre

> M'agradaria fer més traduccions de KDE, però ara mateix estic colgat de
> feina de l'altra, de la necessària per viure!
>
> Una abraçada,

  Sempre disponibles en base al temps que hi puguem dedicar. Pren nota que
també hi ha el wiki de KDE UserBase per si en cinc minuts vols recordar vells
temps.

  Aquest recompte l'he fet malament unes quantes vegades però ara sí que és
correcte:

  Són 10 traductors, s'han posicionat 8, ens en falten 2.

  En aquest commit tinc realitzats els canvis de llicència per als que així ho
han autoritzat <http://websvn.kde.org/?revision=1269378&view=revision>. Espero
dues respostes i faré la resta.

  Una abraçada de tot l'equip
  Toni