[kdecat] Tornar a llicenciar els treballs al KDE

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Mon Dec 19 10:04:38 UTC 2011

El Dilluns, 19 de desembre de 2011, a les 10:20:49, Pep va escriure:
> Hola:
>
> Cap problema per la meva part.
>
> I si puc ajudar (sobre tot revisar o documentació, el programes són bastant
> complicats) , m'ho dieu. Tinc certa disponibilitat.
>
> Gràcies pels esforços que feu per traduir el KDE al català.
>
> Salutacions. Pep.

  Moltes gràcies per respondre

  Faré el que em dius i si vols ajudar revisant comença per fer-te amb una
mica força de temps lliure. ;-) No és una tasca lleugera però sí molt
necessària. Si qualsevol usuari disposa de prou temps pot anar revisant la doc
a un mòdul o dir-ho i treballar sobre el wiki KDE UserBase. Aquest wiki
accepta tasques amb el temps que hi dediquis.

  Com a tasca pendent haig d'actualitzar moltes captures de pantalla amb el
KDE 4.8 instal·lat i faré un script per a que ens instal·lem tota la doc des
del repositori i que així treballem sobre l'última versió de treball.

  Són 11 traductors, s'han posicionat 9, ens en falten 2.