[kdecat] Arranjar les capçaleres dels .po (IMPORTANT)

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Wed Dec 14 23:53:31 UTC 2011

El Dimecres, 14 de desembre de 2011, a les 23:00:00, Antoni Bella Pérez va
escriure:

>   Toni
> PD: Demana-li assessorament a un advocat i veuràs com els agrada complicar
> el simple sense necessitat. Els han ensenyat amb un martell i t'ho
> expliquen amb una maça. Vaja. Que si no és d'extrema necessitat els cavalls
> te'ls has de dur cap a casa. Això em recorda: una corda, fons del mar...
> ;-)

Tens una prosa molt florida, Toni, gens usual. :-)

Algun dia ens hauràs d'explicar d'on ets, ja sento curiositat.

P.D.: Sobre el tema de les llicències: Veig que jo no surto a la teva llista,
tot i que em sembla recordar que en alguna ocasió he fet alguna contribució
mooolt menor a la documentació d'algun programa (em sona el KStars).

Potser en aquella època jo feia servir algun editor que no retocava
automàticament les capçaleres. Sigui com sigui, m'és ben igual. Com que mai no
vaig fer canvis gaire rellevants, ja podeu fer ben bé el que vulgueu amb les
llicències.

--
Cordialment,

Orestes Mas.