[kdecat] Arranjar les capçaleres dels .po (IMPORTANT)

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Fri Dec 16 18:04:40 UTC 2011

El Dijous, 15 de desembre de 2011, a les 00:53:31, Orestes Mas va escriure:
> Tens una prosa molt florida, Toni, gens usual.

  L'acudit d'advocats sempre és el mateix...

> Algun dia ens hauràs d'explicar d'on ets, ja sento curiositat.

  El DNI posa Barcelona, però treballo i visc fora.

> P.D.: Sobre el tema de les llicències: Veig que jo no surto a la teva
> llista,  tot i que em sembla recordar que en alguna ocasió he fet alguna
> contribució mooolt menor a la documentació d'algun programa (em sona el
> KStars).

  Anotat. En un altre correu faré el recompte doncs no estava bé.

> Potser en aquella època jo feia servir algun editor que no retocava
> automàticament les capçaleres. Sigui com sigui, m'és ben igual. Com que mai
> no  vaig fer canvis gaire rellevants, ja podeu fer ben bé el que vulgueu
> amb les llicències.

  Si vols arranjar-ho pots cercar al registre de commits, sempre que es
publica el treball d'algú altre es posa el seu nom i un CCMAIL amb la seva
adreça de correu electrònic.

  Atentament