[kdecat] Arranjar les capçaleres dels .po (IMPORTANT)

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Wed Dec 14 22:00:00 UTC 2011

El Dimecres, 14 de desembre de 2011, a les 22:16:21, Albert Astals Cid va
escriure:
> El + li dona potestat infinita a la FSF per fer el que vulgui amb el meu
> codi.
>
> "Tecnicament" podrien fer una llicència que diguès:
> "GPL v4 tot aquell que tingui codi llicenciat sota GPLv4 li ha de donar
> 1000€  a Bill Gates"
> Llavors agafes el meu codi GPLv2+, el rellicencies com a GPLv4 i ara li dec
> 1000€ al Sr Gates.
>
> Aquesta és la raó per la que no veuràs a [quasi] cap companyia fer codi
> GPL2+,  el faran GPL2, GPL 2 i GPL 3, etc. però donar-li carta blanca a
> [...]

  Moltes gràcies per l'explicació. No estic tan peix com vosaltres en aquest
temes però diria que en aquesta llista no s'obrirà cap flame pel tema.

  Toni
PD: Demana-li assessorament a un advocat i veuràs com els agrada complicar el
simple sense necessitat. Els han ensenyat amb un martell i t'ho expliquen amb
una maça. Vaja. Que si no és d'extrema necessitat els cavalls te'ls has de dur
cap a casa. Això em recorda: una corda, fons del mar... ;-)