[kdecat] Arranjar les capçaleres dels .po (IMPORTANT)

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Wed Dec 14 21:16:21 UTC 2011

El Dimecres, 14 de desembre de 2011, a les 20:05:41, Antoni Bella Pérez va
escriure:
> El Dimecres, 14 de desembre de 2011, a les 19:31:49, Albert Astals Cid va
>
> escriure:
>
>   Anotat Albert, gràcies per respondre
>
>   Pots desplegar l'anunciat. M'has deixat com la rata curiosa. ;-)

El + li dona potestat infinita a la FSF per fer el que vulgui amb el meu codi.

"Tecnicament" podrien fer una llicència que diguès:
"GPL v4 tot aquell que tingui codi llicenciat sota GPLv4 li ha de donar 1000€
a Bill Gates"
Llavors agafes el meu codi GPLv2+, el rellicencies com a GPLv4 i ara li dec
1000€ al Sr Gates.

Aquesta és la raó per la que no veuràs a [quasi] cap companyia fer codi GPL2+,
el faran GPL2, GPL 2 i GPL 3, etc. però donar-li carta blanca a algú es alguna
cosa que un advocat et dira que no facis mai.

Nota: Amb això no vull obrir un debat, explico perque l'Antoni m'ho ha demanat
Nota 2: Si tinc molt de codi sota llicència GPLv2+, però això no vol dir que
pensant-ho en fred no m'agradi ;-)

Albert