[kdecat] Arranjar les capçaleres dels .po

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Wed Dec 14 14:52:12 UTC 2011

2011/12/14 Antoni Bella Pérez <antonibella5 at orange.es>:

>  Hola llista
>
>  Fa un temps en Josep Ma. em demanava que anés establint als nous fitxers les
> capçaleres de Copyright consensuades a la llista. La meva resposta va ser com
> fer-ho automàticament?
>
>  La meva falta de coneixement en perl fa que no pugui fer un script per al
> Lokalize -el qual seria ideal- però sí que m'he atrevit amb bash i des de la
> consola executar aquest script una vegada i una altra fins que no doni error.
>
>  Els arguments són "prova|edita", tot i que només funciona fins que troba una
> entrada irresoluble. :(

> [...]

Pel que fa als fitxers en els que jo he col·laborat, no hi ha cap
problema en rellicenciar-los a la llicència GPLv2+, sempre que la
resta de col·laboradors també doni el seu vist-i-plau.

No sé si cal que tots els col·laboradors d'un fitxer donin el seu
vist-i-plau explícit. O be n'hi ha prou amb anunciar-ho i donar una
data límit, i si no hi ha oposició, fer la rellicència.

De moment, es poden rellicenciar a GPLv2+ tots els fitxers de
documentació en que tots els col·laboradors han donat el seu vist i
plau (de moment: Toni Bella, Joan Maspons i Josep Ma. Ferrer).

Salutacions,

Josep Ma.