[kdecat] Arranjar les capçaleres dels .po

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Wed Dec 14 18:23:30 UTC 2011

El Dimecres, 14 de desembre de 2011, a les 11:27:52, Joan Maspons va escriure:
> No me parat a entendre el guió però per mi no hi ha cap problema en
> canviar les llicències de les meves contribucions a LGPL2+.

  Moltes gràcies per tan ràpida resposta ;-)

  El bash millora si es fa en dies -he tardat dues mitges tardes-. Si l'ús és
habitual prioritzes la càrrega que genera -utilitzar més funcions- i si és
espontani ho deixes en el moment que rutlla i t'ha fet la tasca.

  En aquest cas he millorat la llegibilitat del codi i el milloraré amb canvis
que ja flueixen després de descansar una mica i arranjaran algunes errades que
aturen l'script sense necessitat.

  Atentament