[kdecat] Arranjar les capçaleres dels .po (IMPORTANT)

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Wed Dec 14 18:09:41 UTC 2011

El Dimecres, 14 de desembre de 2011, a les 15:52:12, Josep Ma. Ferrer va
escriure:
> Pel que fa als fitxers en els que jo he col·laborat, no hi ha cap
> problema en rellicenciar-los a la llicència GPLv2+, sempre que la
> resta de col·laboradors també doni el seu vist-i-plau.
>
> No sé si cal que tots els col·laboradors d'un fitxer donin el seu
> vist-i-plau explícit. O be n'hi ha prou amb anunciar-ho i donar una
> data límit, i si no hi ha oposició, fer la rellicència.

  La resposta és sí. Cal que tots els actuals donin el vist-i-blau. El que no
poden fer ara és modificar-ne un en el que no hi treballaven dient que aquest
no es pot re-llicenciar. El treball anterior manté la llicència que tenia. _El
qual no vol dir que estiguessin descoberts._

  Estem emprant la llista, aquest tema ja es va tractar. Si em dieu que algú
es va enfilar a la major exposant la seva absoluta negació farem algun correu
privat per assegurar.

   PROCEDIMENT:
  Temps indeterminat però tots agrairem una resposta abans que el KDE 4.8
passi a la branca «stable». Sumades les molt preuades respostes es procedirà
amb aquells fitxers que no s'hagi expressat una negació i si d'aquí a un temps
diuen no donar el seu permís els tornarem individualment a la llicència
original, però només a les branques de treball.

> De moment, es poden rellicenciar a GPLv2+ tots els fitxers de
> documentació en que tots els col·laboradors han donat el seu vist i
> plau (de moment: Toni Bella, Joan Maspons i Josep Ma. Ferrer).
>
> Salutacions,
>
> Josep Ma.

  Aquestes són les ordres per esbrinar qui ha col·laborat. Si algú vol
arranjar la/les seves entrades que digui quelcom, i ja posats... Ho faré.

cd $HOME/Documents/Treball/trunk/l10n-kde4/ca/docmessages

grep -Rh "# .* <.*@.*>, .*\." * | sed "s/,.*//g" | sort | uniq
# Albert Astals Cid <aacid at kde.org>
# Albert Astals Cid <astals11 at terra.es>
# Antoni Bella Pérez <antonibella5 at orange.es>
# Antoni Griera <griera at gmail.com>
# Daniel Fortuny Anguera <dfortuny at pie.xtec.es>
# Daniel Fortuny Anguera <dfortuny at xtec.cat>
# Daniel Fortuny Anguera <dfortuny at xtec.net>
# Josep Ma. Ferrer <txemaq at gmail.com>
# Manuel Tortosa <manutortosa at gmail.com>
# Pep Roca <pep.roca at gmail.com>
# Rafael Carreras <rafael.carreras at gmail.com>
# Rafael Carreras <rcarreras at caliu.cat>
# Raül Garrigasait <rgarrigasait at gmail.com>
# Xavier Batlle i Pèlach <tevibp at wanadoo.es>

  Són 10 traductors, s'han posicionat 3, ens en falten 7. Crec que algú de
nosaltres pot accedir a _mailman_ per veure si algú ja no està subscrit a
aquesta llista.

  Atentament