[kdecat] Lokalize - Fitxer de configuració

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Thu Dec 8 13:37:58 UTC 2011

A Dilluns, 5 de desembre de 2011 18:10:52, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> El 04-12-11, a les 23:08, Orestes va escriure:

> El vaig posar jo. El vaig crear perquè algú ho va demanar fa temps, i està
> fet per a que funcioni des del primer moment (el de stable caldrà
> revisar-lo).

> Jo crec que és el millor lloc: el fitxer de projecte del Lokalize
> normalment es desa al directori principal del llenguatge.

> Si no tens res millor, és una bona base :)

Bé, jo en tinc un de similar. El problema que jo veig en tenir-lo al SVN és
que si fem algun canvi en la nostra configuració potser acabem traslladant
inadvertidament aquest canvi a tothom via SVN, cosa que no crec que sigui el
que es pretén.

D'altra banda si el posem al .svnignore tampoc no seguirem els canvis que s'hi
facin.

Vaja, que no acabo de veure la manera d'usar-lo...

--
Cordialment,

Orestes Mas.