[kdecat] Lokalize - Fitxer de configuració

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Mon Dec 5 17:10:52 UTC 2011

El 04-12-11, a les 23:08, Orestes va escriure:
> El Lokalize es guarda la configuració en un fitxer anomenat
> «index.lokalize»
>
> Veig que hi ha un fitxer d'aquests desat al subversion (.../l10n-
> kde4/ca/index.lokalize)
>
> Qui l'ha posat allí? Nosaltres o des de KDE?

El vaig posar jo. El vaig crear perquè algú ho va demanar fa temps, i està fet
per a que funcioni des del primer moment (el de stable caldrà revisar-lo).

> És útil tenir-lo allí?

Jo crec que és el millor lloc: el fitxer de projecte del Lokalize normalment es
desa al directori principal del llenguatge.

> Cal usar- lo preferentment?

Si no tens res millor, és una bona base :)

Josep Ma.