[kdecat] 01 Correccions per al KStars

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Fri Nov 26 17:35:03 UTC 2010

  Hola llista

  Segueixo amb la documentació del KStars i ja estic revisant per a que
estigui tot sincronitzat -pretenc que sigui acurada-.

  Vegin les següents definicions:

1er
	en: Altitude vs. Time
	- Altitud front al temps (Aquesta va ser la traducció inicial).
	menú:	 - Eines -> Elevació en funció del temps
	finestra: - Altitud en funció del temps
 · Si el llarg no es fa un problema prefereixo la última.

2on
	menú: Arranjament ->
		      Mostra les barres d'eines ->
		      Visualitza la barra d'eines
	- Barra d'eines de vista
 · Sembla clar. Errada?

3er
	- Assistent de configuració (La meva preferència).
	finestra i menú: Arranjament -> Assistent d'engegada
	finestra (títol del cos): Assistent d'arranjament
 · Podria ser acceptable però parlar d'engegada
  quan es pot usar dos o més vegades... El mot
  "arranjament" prefereixo treure'l per a un text fàcil.

4art
	- Finalitza (La meva preferència).
	botó: Cancel·la
 · No considero desitjable que l'assistent de configuració
  s'hagi de tancar amb el botó Cancel·la.

  Potser caldrà fer correccions de codi als programes.

  Fins aviat ;)
PD: He posat un número a l'assumpte...
	Espero que serveixi per a identificar altres aportacions.