[kdecat] Render

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Mon Mar 1 20:26:13 UTC 2010

A Dilluns, 1 de març de 2010 20:37:51, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> Totalment d'acord.
>
> Si us sembla, podem començar a canviar les traduccions de "render" a
> «renderitzar» a trunk, bàsicament en els programes més tècnics (kdegraphics
> i  similars). I si sobra temps, també podem canviar-ho a stable.

No sé si ens estem entenent. el que s'hauria de canviar és:

REPRESENTACIÖ a RENDERITZACIÖ

representació directa ->  renderitzat directe
representar -> renderitzar

etc....

excepte en els casos per exemple com diu l'Orestes als programes dedicats a
nens o no ens quadri massa el concepte o pugui confondre.

Em sembla que no cal córrer, la 4.4.1 ja s'ha etiquetat per tant es pot anar
canviant progressivament i tenim temps de sobres si volem fer un canvi complet
d'aquí a la 4.4.2.

Salutacions.