[kdecat] Clics dels botons del ratolí

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Fri Jan 29 21:09:41 UTC 2010

A Divendres 29 Gener 2010 22:23:01, Pau Iranzo va escriure:
> De fet, crec que ho plantejaré a la llista de Softcatalà per veure què
> en pensen. Tinc clar que vosaltres ja teniu la vostra decisió presa :),
> però a Softcatalà no fa el pes el tema de X-clicar, supose que alguna
> altra caldrà que agafar al final...

Això de "ja teniu una decisió presa" és veritat i no, de fet ja hem canviat
diverses traduccions per altres que les milloraven, no crec que ningú estigui
en contra de canviar unes quantes cadenes per millorar-les.

Una altra cosa diferent és que, "fer clic" em sembla que no és correcte en
absolut. Fer clic és > clicar i per tant tornem a començar.... ja m'entens.

Tenint en compte a més que no usem l'infinitiu, seria -> cliqueu i per tant ->
cliqueu dret  <-> dret cliqueu

Seguint la lògica de la Diana "fer clic dret" és tan incorrecte o més que
"dret clicar"

Salutacions.