[kdecat] Tractament de tu

Manuel Tortosa Moreno manutortosa at gmail.com
Wed Jan 13 17:52:25 UTC 2010

A Dimecres 13 Gener 2010 18:50:42, vàreu escriure:
> A Dimecres 13 Gener 2010 13:15:46, Orestes Mas va escriure:

 Abans hi havia diversos programes del mòdul que tenien el tractament de tu,
 però amb les revisions s'havien fusionat ambdós tractaments, des de que
 vaig adoptar al mòdul no fa gaire aquest els vaig anar arranjant. poc a
 poc. Només queda el Kgoldrunner que te cadenes com aquesta (moltes):

 Aquesta és una sola de les cadenes (de les que va fer el Johny Clarà):

 Agafa primer la peça d'or sota la part esquerra de les barres amb forma
 d'11, després agafa la peça de la base de l'1 de l'esquerra de l'11
 central. Ara salta al terra en la part esquerra del doble mur alt. Els
 enemics cauran des de diferents seccions. Ara voldràs fer tres coses:
 agafar l'or de les seccions esquerra i central, aconseguir l'or dels
 enemics de la treva dreta al terra i atraure tants enemics com puguis a la
 secció de la part esquerra de l'11.\n
 \n
 Les dos primeres tasques son relativament fàcils: l'última tasca es pot fer
 de diverses maneres. Si corres cap a l'escala central i et desplaces a
 l'esquerra, podràs esperar sobre la part dreta de les barres (potser caient
 sobre les barres) i al mateix temps atraure alguns dels enemics de la
 secció central cap a la secció esquerra. També pots recollir una peça d'or
 o dos mentre fas això.\n
 \n
 Una vegada tinguis tot l'or (excepte les peces de la dreta de l'11), corre
 fins l'extrem superior dret de les escales en forma d'H del mig. Això farà
 que tots els enemics que no estiguin a la secció de l'extrem dret es moguin
 cap a la secció esquerra.res. Si corres cap a l'escala central i et
[...]

 Com podeu veure, ja que te més de 700 cadenes modificar tot això no són 5
 minuts, a part que això amb el tractament de vós no sé si ho entendria un
 nen, però aquest és un altre tema.

 A part estic una mica liat fent kung-fu amb els scripts del Live-CD de
 Chakra, ara mateix no tinc temps...

 Manuel