[kdecat] Tractament de tu

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Thu Jan 14 19:29:59 UTC 2010

A Dimecres, 13 de gener de 2010 18:52:25, Manuel Tortosa Moreno va escriure:
> A Dimecres 13 Gener 2010 18:50:42, vàreu escriure:

>  Abans hi havia diversos programes del mòdul que tenien el tractament de
> tu, però amb les revisions s'havien fusionat ambdós tractaments, des de
> que vaig adoptar al mòdul no fa gaire aquest els vaig anar arranjant. poc
> a poc. Només queda el Kgoldrunner que te cadenes com aquesta (moltes):
>
>  Com podeu veure, ja que te més de 700 cadenes modificar tot això no són 5
>  minuts, a part que això amb el tractament de vós no sé si ho entendria un
>  nen, però aquest és un altre tema.

> [...]

Això ja ho puc entendre, i en cap cas el meu missatge era una "exigència" per
tal que ho fessis tu, simplement per tal que en fóssim conscients i que entre
tots decidíssim què fer.

La meva opinió personal és que pels jocs, m'agrada més el tractament de "tu"
que de "vós". Potser podem anar-ho canviant entre tots de mica en mica.

Orestes.