[kdecat] Traducció de Runner

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Mon Jan 4 20:11:23 UTC 2010

A Diumenge 03 Gener 2010 21:26:17, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> [...]
> mena de connectors que proveeixen d'un marc d'execució (limitat) d'altres
> programes, com el KGet, o l'Amarok. Aquest article ho explica amb més
>  detall:
>
> http://techbase.kde.org/Development/Tutorials/Plasma/AbstractRunner

>  que queden en un segon pla en espera de més esdeveniments i ofereixen
>  serveis addicionals. La traducció com a «executador», a banda que és
>  incorrecta (la correcta seria «executor»), tampoc és exacta pels mateixos
>  motius.
>
>      La meva proposta és intentar aproximar-nos a la complexitat del

No m'acava de convènçer, hi estàs afegint un "motor" que no hi és enlloc en la
versió original. A mi "executor" no em sembla tan descabellat, al cap i a la
fi és un programa que executa les teves ordres. Corredor tampoc em sembla
malament però potser es una acepció de corredor que la gent no coneix/utilitza
massa.

Albert