[kdecat] Correcció d'enllaços URL a la web

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Thu Dec 16 16:51:05 UTC 2010

  Hola gent

  Ja tinc un compte a la web cat.kde.org -- abella, com per als commits per al
repositori.

  Recentment he actualitzat la doc per al khelpcenter (podeu revisar-la) y
això m'ha fet adonar que teniem dos enllaços a la doc incorrectes (el paquet
kdebase no existeix) al primer menú de la dreta.

  He fet el mateix amb l'entrada "Col·labora amb el KDE!". La qual s'ha mogut
l'enllaç dels crèdits.

  Tan aviat com vegi el funcionament en profunditat procediré a actualitzar la
pàgina sobre com traduïr la doc.