[kdecat] Re: Correcció d'enllaços URL a la web

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Thu Dec 16 19:55:14 UTC 2010

El 16-12-10, a les 17:51, Antoni va escriure:
>   Hola gent
>
>   Ja tinc un compte a la web cat.kde.org -- abella, com per als commits per
> al repositori.
>
>   Recentment he actualitzat la doc per al khelpcenter (podeu revisar-la) y
> això m'ha fet adonar que teniem dos enllaços a la doc incorrectes (el
> paquet kdebase no existeix) al primer menú de la dreta.
>
>   He fet el mateix amb l'entrada "Col·labora amb el KDE!". La qual s'ha
> mogut l'enllaç dels crèdits.
>
>   Tan aviat com vegi el funcionament en profunditat procediré a actualitzar
> la pàgina sobre com traduïr la doc.
> [...]

Darrerament m'he barallat una mica amb la doc, intentant (sense gaire èxit)
mantenir al dia les seves traduccions. Crec que el procediment no ha canviat
gaire en els darrers temps. Les úniques diferències que em venen a la memòria
són:

- a trunk, el directori «documentation» s'actualitza (svn up) automàticament
quan s'intenta generar la documentació amb: scripts/update_xml ca

- hi ha en marxa un projecte per externalitzar els fulls d'estil de la doc. És
un tema força tècnic, que no *hauria* d'impactar en les traduccions. Però mai
se sap. Tens més informació aquí:
http://lists.kde.org/?l=kde-i18n-doc&m=128625175228394&w=2

Si tens qualsevol dubte, pregunta.
:)